Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 01, 2009

trötthet

Hade sådana stora problem att somna igår. tror jag slocknade efter 02.30 (inatt). Så dagen känns jätte seg. Gick IOFS upp precis nu, så kroppen har väl eg kanske inte känt efter hur den kommer må under dagen.

MEn iaf. Gårdagen bestod av jobb 10-18. Efter det var det bara hem och byta om, dra till gymme to köra ett pass med axlar o biceps.... Tror att min rörelseförmåga kommer vara kraftigt nedsänkt senare i eftermiddag och imorgon... :P körde på hårt som fan faktiskt.

Efter det åkte jag o köpte lite korv med bröd o drog upp till pappsen o käkade det. Han hade inte ätit något på hela dagen tokskallen, så det var väl bara bra att jag dök förbi med käk!

Överlag så går allt bra. Softar o så när jag kan. Jobbet tar en del på krafterna. Inte van att behöva gå upp före kl 9 VARJE vecka.. Bläää. Men nya målningen börjar ta sig. *harkel* ;P Strul här och där, men sådant får man ta med en nyh anläggning i guess. :)
Kul att få göra ngt nytt dock! och den är så mkt skönare att arbeta vid om man jämför med gamla målningen.

Nu ska jag iaf göra ngt annat... Ska snart gasa till jobbet! blir nog bra det här! :)

KRAM på er!

Inga kommentarer: