Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 30, 2009

Ytterligare en Jobbvecka

Som sätter igång nu. jobbar 10-18 varje dag.
Så lite osynlig kommer jag allt vara. Ska försöka hinna med gymmet efter jobbet med.

Igår dök Lena upp helt oväntat! Riktigt nice! Hon ringde när hon var på affären o frågade om hon fick komma över o dricka kaffe o bjuda på bullar. :) Självklart tyckte jag! Så vi fick en lite stund att prata! Mkt trevligt! :)

Sen på kvällen blev det Wipeout och lite Mario Kart. Orkade inte så mkt mer. Slocknade som ett tänt ljus när jag väl skulle sova. :)


Nåja, hoppas ni får en bra vecka! På lördag är det fest hos Lena och Pelle! Skojs!

KRAM på er!!

Inga kommentarer: