Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 10, 2009

Lite updatering

Ligger hemma och är sjuk.. hosta, som vanligt, och halsont med feber... delikat maträtt må jag säga. ;P

Nåja, kommer bli någon lugn dag hemma, ingen träning bara ligga i soffan o slappa...
DET behöver jag. Inte ränna runt överallt och känna mig stressad...

Bara jag o katterna.

Festen hos Emma i lördags var super mysig./rolig Jag gillar verkligen hennes vänner SÅ MKT. :) Dessutom skönt att vi inte var speciellt många ALLS! Helt krockrent. ;P

I söndags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde... minnet är bra men kort må jag säga.. ;P
Ett släktdrag från fars sida tror jag. ;)

Igår var det jobb igen, + att jag var till gymmet. Kände redan igår at ngt inte riktigt stämde. Fick ont i kroppen efter passet. Mestadels ryggen. Så nu är det bara att vila!!

Dagen har bestått av sova sova sova, thé och Kaffe.. :) Nu blir det Tacos middag. Har mat för ett helt kompani ungefär! Känns bra dock nu när jag är dålig. Då slipper jag stå med mat i flera dagar!

Nu ska jag kika på lite film sedan blir det nog att kolla på lite MER film. ;P

Inga kommentarer: