Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 13, 2009

Världens bästa vänner.

Igår kom Louise över TROTS att jag e sjuk. gulle hon Tog med bullar också. MKT uppskattat! MUMS Hon e guld värd. :)

Idag åkte Ida och Emil o handlade åt mig! såå snällt. Ett helt paket med Piggelin. Vilket min hals behöver så väl. Det är som balsam för både själ och hals på samma gång!

Så gulligt av dom alla. Jag hoppas bara att Louise inte drar med sig smittan hem till Salma. *håller tummen*

Nu ska jag återgå till det jag gjort dom senaste dagarna... Titta på serier o äta glass eller dricka thé... vore mysigt om man fick vara frisk och göra det istället. :)

Skicka en liten tanke till Zwirre som skulle gjort sin underbara pizza till mig idag. Det var iaf en god tanke... Synd att jag var tvungen att avboka. Får bli pizza en annan kväll hoppas jag! :)

Puss o kram på er alla!

En liten extra tanke till Marie gumman med. Ta hand om dig sötnos. *krama om*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det vet du damen, så länge det finns tid kvar i universum så finns det alltid tid för mig att baka en pizza åt dig :) Krya på dig! *kramar*

Erika sa...

Tack så mkt vännen *krama om* :)

Ida sa...

Skulle ha gjort dig sällskap här någon dag om jag inte varit skraj för att bli sjuk själv. Har inte riktigt ork att ligga dålig i vecka efter vecka :P Kommer ju att göra det i april/maj någon gång i alla fall... :P

Erika sa...

Ida: Vilken tur att du e guld värd trots att du inte kommer hit o umgås din jävel. ;P

Hehe, Vi hinner nog ugås ändå ska du se... :P

hmmm, planerar du dina sjukveckor? :P Hur vet du att du kommer ligga då?? :)

Ida sa...

Erika: Händer vaaaarjeee år :P som en klocka :P o händer det inte då tror jag att jag är sjuk därför haha ;)

Erika sa...

Ida: hahaha hoppas det blir bra tajmat iaf. :) så det inte är ngn vecka då du har ngt viktigt planerat. :) *Krama*