Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 02, 2009

Urk

Haft en skitdryg natt... inte fått en blund i ögonen....
Ser nu i kors. hehe
Skulle jobbat fm, men jag kompar... klarar inte av att ta mig till jobbet.....

jävla skit....

ajaa. Men imorgon blir det nog bra. då har jag förhoppningsvis fått sova ut med...


Nästa helge blir det inte mkt väsen för den delen..... Måste börja ta det lite lugnt...
Som I sa så känns det som jag rusar fram i 150.... dags att försöka stoppa det, men bara lite! :)

Får väl se.

Måste försöka sova en timme iaf.... kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur det känns, det där med att man bara vet att man lära bromsa in lite :) Det är det som är lite extra skönt med att jobba 5-skift. Man vet att man är tvungen att ta det lugnt emellan varven.

Hoppas det känns bättre till imorgon Miss E.

Kram

//Z

Erika sa...

mmmm, känns som det är dags att göra det.... Förra veckan var helt sanslös... Stressad från dag 1 tills igår typ.

Kan vara en anledning till min dåliga sömn inatt! (märk väl: OBEFINTLIGA sömn ;)

Blir nog bra med tiden. tahand om dig Zwirre. *kramas*