Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 11, 2009

Dead Like Me

Är en sååå bra Serie. Har ni missat den bör ni se den NU!

Dagen har bestått av:
  1. Sova
  2. Dead Like Me
  3. En kortis till Apoteket och Konsum
  4. Sova
  5. Dead Like Me
  6. Och så blir det sova igen....

Har faktiskt fått i mig lite mat med... Tacos för 3:e dagen i rad... Göttigt!

Mår inte sådär jätte bra. Börjar bli snuvig nu med. Hoppas bara att om febern ger med sig så kan jag dra till jobbet på fredag. Det vore det bästa.

Mezzade lite med Herr T igår. Känns jobbigt som vanligt...
Han saknar mig mm.... Vet inte riktigt hur jag ska ta det....

Den som lever får se heter det väl tror jag?

Nu blir det ett avsnitt Dead like me, sedan sooooova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! Kram

Anonym sa...

Har du sett långfilmen de gjort av Dead like me? Den var rätt bra :) Krya på dig nu, annars blir det inget bak på fredag jue.

Kramar

//Z

Erika sa...

Maria: tack så jätte massa.

Zwirre: Nej det har jag inte gjort än. Tänkte se klart serien först! hur bra som helst! :)
Men ser fram e mot att se den! Jag har iaf införskaffat mig filmen! =)

Inge roligt det här men måste som sagt avboka. Jag blir inte bättre, snarare sämre... Värdelöst....
*kramas*