Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 17, 2009

Undrar hur man tänker ibland....

Ibland är man nog lite självdestruktiv... Inte fysiskt dock. Men varför utsätta sig för ngt som man vet kan gå åt helvete.... O så ligger man o mår dåligt över det sen... Risken finns alltid där...

Kryptisk? Jaaa, jag vet... Men måste vara det just nu. :)

Förhoppningsvis blir det bra i slutändan. Jag håller saker och ting på en viss distans till vidare...
Det är nog faktiskt bäst så.

*tro*

På Fredag kommer Nina hit från 08-land! Ska bli nice! inte träffat henne på flera År! :)
Till råga på allt så ska Stefan göra sin berömda Ostfrisbee till oss! (Märk: Pizza) ;P

Så fylla är beställd! fylla blir det!! Jajjemen!!! :P iaf måttligt hahaa :P


Apropå ngt helt annat. Såg Australia igår. Jag tyckte om den! Av ngn anledning har jag alltid dragits till saker som handlar om det landet. :) Spelar eg ingen roll vad det är för ngt, kan vara en film, en bild you name it.. I Like it! (om man bortser från SPINDLAR!)

Såg dessutom Twilight häromdagen. Den va också bra! Jag tyckte om den MED!! :)

Nu blir det ngn annan film. hoppas att det blir ngt BRA. :) svårt att avgöra såhär i förväg. ;P

Hoppas alla har det bra!!!

(Jag är nästan frisk!!! ska testa träna på söndag kanske! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Att vara självdestruktiv är aldrig bra, och kanske har jag en känsla av vad det är du pratar om i ditt fall, kryptot till trots.

På fredag bär det av iaf, håll tummarna för att jag kan börja tidigare så att allt inte blir så drygt för mig tidsmässigt :)

Sist men inte mins, en liten begäran: Skulle du kunna vara jättesnäll att länka till min nya blogg i din blogglista? Jag har länkat din på min sida, och den har redan genererat klicks :)

*kramar*

Erika sa...

Zwirre: Det kanske du har. Du brukar ju kunna veta vad jag menar trots krypto. :)

Ja jag hoppas du kan börja tidigare! vore niiice! :) *håller tumme*

Absolut ska jag göra det vännen. No Probs! :) *kramas*

Anonym sa...

Ska säga till om jobbtiderna redan imorgon, förhoppningsvis går det nog bra. Det är ju nästan alltid nån rackare borta :)

Tack så mkt för att du lade till mig i listan iaf, guldgumma :D

*kramas*

Erika sa...

Det låter bra. Dallas e nog inte omöjlig heller. :)

Vassegodis vännen *kramas*

Gitso sa...

UPPDATERA!! Vad händer i dokusåpan Desperate Erikawifes ? o.O Måste få min dagliga dos drama ju! :D

Erika sa...

GitZ: nu e de updaterat. nöjd? ;P