Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 24, 2009

tråkiga inlägg

Jag ber så mkt om ursäkt för mina tråkiga inlägg nu under veckan! Blir lätt så när man jobbar Fm.

Jag kommer iaf ha fulltupp i veckan. Idag har jag tränat med Ida och fikat med henne och Jojj!
Imorgon blir det en snabbfika på vallonen kl 15, sedan gymmet runt 17 eller ngt sådant. :)
På Torsdag blir det Vås med Anna efter jobbet.
Fredag blir det VÅS IGEN efter jobbet men med Ida. (ska även försöka hämta min skinnjacka hos Isa då) senare på Fredag kväll blir det Grilla hos Ida och Emil.
Lördag eller Söndag ska jag försöka ta mig till Avesta! Ska höra med Linda gumman när jag kan komma :)
Resten av tiden under veckan blir slappa.

Nu ska jag iaf titta på lite film tror jag... Försökte få igång några spel på mitt WII idag men den vill inte läsa av skivorna. :( *lessen i ögat*

oh well.... Hade varit trevligt med sällskap ikväll.... synd att man e singel. :P
Får skaffa mig ngt temporärt :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Temporärt is the shiet!! XD

Erika sa...

Hell YEAH! ;P