Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 07, 2009

BTW

Lite fundersam eg... när en "kompis" bekant vill vara vän med en på "en sida vilken jag inte tänker nämna" ;P

Finns det en baktanke eller är det bara jag överreagerar... Måste fundera lite på det. :)
Och JA, jag vet att du läser det här... Så du kan ju kanske förklara varför du vill var vän med mig? ;P

Nåja, det löser sig väl. :)

Har förresten kollat in Download line-up:en som vanligt... *gråta en skvätt*
Men faaan va Metaltown kommer äga! :) *LÄNGTAR*

Sonisphere såg ut att bli en besvikelse dock... Kommer det något mer band som JAG gillar kan jag överväga det... Men som det ser ut nu? NEJ!

Inga kommentarer: