Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 29, 2009

Updatering av helgen!

I torsdags lev det mkt riktigt Västerås med Anna. Jag shoppade fiina tröjor o ett par skor på New Yorker. VERY nice. :P Inte mkt mer att säga om det, mer än "Tack för en trevlig dag Anna". :)

I Fredags blev det Vås med Marie. Tack för e trevlig dag med dig med sötnos. :) Var in på New yorker igen. Hittade lite baisc plagg, typ linne och en tjockare tröja med dragkedja. :P
Letade svarta Jeans hela dagen, men inte fan hittade jag några sådana... suck... Omöjligt!!

Senare på Fredag kväll gasade jag ut till Ida och Emil. Blev grillning med dom två och Jakob. Med gooda potatisgrtängen till. MUMS!

Igår (Lördag) Blev de tlugnt heöa förmiddagen. Lite film och så. :)
Men på kvällen då jävlar small det till! Drog till Emma kl17 och vi gasade till Borlänge. Käkade på Max o sedan drog vi och träffade lite vänner till henne på Brädgårn mitt inne i stan!
Efter det var det dags för det stora eventet....
DEAD BY APRIL!!!!

Vi kom dit lite väl tidigt. Men det var garanterat värt det! Dom var sååå jävla braaa!
Emma o jag stod längst fram . Kan säga att deet var trångt som fan! Alla öste utav bara fan också! helt underbart!
Finns nog en grabb där dock som har lite ont idag. (hoppas vi) han försökte göra allt för att tränga sig framför oss. Så han fick fina rivmärken och nypmärken av mig o Emma... Men han får skylla sig själv. han var inte så snäll mot oss heller....
Men iaf. Jag har insett ännu en gång att det är drygt att vara kort på spelningar. Spoec när 2m långa människor står bakom en o vilar på mina axlar hela spelningen... idioter!

Ida, vi ska INTE missa dom i sommar! Fy faaan vilket ös! :P

Nåja, nu är det söndag. jag ska tvätta mig o göra mig i ordning sedan ska jag gasa till Linda i Avesta. Ha en skön söndag alla! :)

2 kommentarer:

Ida sa...

Lätt att vi inte ska missa dem i sommar!!! Blir planering AB för att hinna med o se allt vi vill se ;) O naturligtvis planera in lite vätskepåfyllning där emellan (sugen på smirnof ice efter förra sommaren hehe :P )
Skojj att konserten rockade, tråkigt med dryga åskådare. Men du vet, vi kommer vara bra mycket biffigare i sommar + att jag ska ha långa naglar tills dess så att jag kan hjälpa till o ge igen hehe :P

Erika sa...

Missar vi dom blir det tårar i Erikas ögon.... ;)

haha, funderar på o köpa ett vätskebälte så man slipper springa omkring så mkt. ;P

haha, ja förhoppningsvis biffigare. ska sätta igång nu i veckan tänkte jag. var mjukstart denna som var. :)

mmmm, smirnoff ice..... drööömmaaa..... mmmmmmummmmms!