Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 07, 2009

HELG!

Det är så jääävla skööönt! :)

Fredagen bestod utav jobb, gym, mat ute i sörbo, o sedan gosa med kissarna hemma.
Idag har jag gymmat (körde utfall, har REDAN träningsvärk på väg i rumpan), jag har varit hos Emma i Kärrgruvan, varit en sväng till mormor och Titta på min bäbis kusin Ida-Cecilia o hälsat på Mamman Jenny. Ska ut till Kärrgruvan igen lite senare!

Inte meningen att det skulle bli så mkt idag, hade mest bara tänkt att åka ut till Emma. Men nu är det som det är. :) Glad att jag hann träffa Jenny och lillbäbisen! Väldigt sällan det händer tyvärr. :/

Nu ska jag tugga i mig lite mat o kela på kissarna... Sova en timme tror jag bestämt. :P *skönt*

Inga kommentarer: