Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 12, 2009

Jag hoppas

att allt du skrev i meddelandena inte bara var bullshit...
Får jag reda på att det bara är snack så vet jag inte vad jag gör.... Mot dig...

NÅJA!
Ytterligare en dag i soffan. Tog mig ner på ICA för att köpa lite nödvändigheter.
Ostsås, Färsk Pasta lite riven ost... Blev en Pasta/tacogratäng. Super gott. :P Och enkelt. Jag hade ju redan köttfärsen färdig, så jag slapp stå och Kocka hela dagen. SKÖNT!

Nu säger min mage dock ifrån! haha *morrmorr*

blir sista avsnittet av dead by me nu. sista avsnittet på första säsongen dvs. :) Det e så braaah...

Ha en bra dag allihopa! :)

Inga kommentarer: