Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 20, 2009

Dagens Visdomsord

Anna och jag pratade om sexualitet..... då klämmer hon ur sig..... "Hellre korv än fisk". Det tyckte jag var mkt roligt.... :P Märk väl att det är sådant vi diskuterar på JOBBET! hehee :)

Stefan har lagat osfrisbee åt mig... Vi sitter i soffan och diskuterar eehmmmm "sexualitet"! ;)
Han kläcker ur sig. "ska jag ränna kuken i någon så ska det fan vara ngn speciell" ;P
(jag antar att han menar en kvinna. ;)

heheee....

Nu ska jag återgå till min grogg! Försöka bli lite onykter o sedan ta oss ut på Dickens en sväng. :)

Sedan hem o ha d skönt... dvs SOVA!!!


*harkel*


:P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland får jag då ur mig saker som får mig att framstå som en sanslös romantiker, eller hur? :D

Tack som sagt för en jättetrevlig kväll Erika!

Kramar

//Z

Erika sa...

Ja Stefan, du är då verkligen en romantiker. ;P

Tack själv vännen! hur trevligt som helst var det! :)

*KRAMA*

Anonym sa...

Jag är visst inte ensam om att kunna kläcka ur mej sånna där romaniska o finkänsliga saker! XD