Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 22, 2009

Lördagen

Blev mkt trevlig. Vin o massa ost o kex med anna.
Vi tittade på Robinson och Star Wars. Nå mer minns jag inte att vi tittade på. haha!

strax efter 02 kände vi en viss hunger dock. En liten promenad ner till Grill House bled det o lite kebabtallrik! Mumsigt! somnade runt 4 imorse! Hade det super trevligt! Tack Anna för en skitbra kväll! :)

Dagen har bestått av lite film med Anna. Hon orkade inte gå hem igår så hon slaggade på min soffa. :) Blev först Underworld: Rise of the Lycans, sedan blev det Bolt! mkt trevligt!

Nu senare på dagen har jag spelat lite GH3, varit hos pappsen + tittat på Spirited Away, brukar inte riktigt gilla sådana filmer men den här var bra! Lite (mkt) Weird bara! haha. :)

Nu blir det väl snart lite sova. Pussa på kissarna o så... Surfa runt lite innan sängen..

Blir nog bra det här... Nästa helg är det bokat grillning hos Ida och Emil! Det blir nog riktigt mysigt! :) Tänkte försöka ta mig till Vås på fredag med tänkte jag... MÅSTE in på New Yorker o titta på lite kläder! :P

Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft!

Puss o kram på er! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var en mycket lyckad kväll måste jag säja ^^

Anonym sa...

Fast egentligen, det va ju typ mer "en MASSA vin o ost o kex", inte tvärtom ;P Eller ja, jag kan ju bara tala för mej själv ^^ Haha

Erika sa...

hehee..... fast det var nog massor av ALLt för mig. ;P