Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 04, 2009

Förbannade jävla skit

vad dåligt jag har sovit...

Var på massage hos L igår. Har varit så jävla öm i ryggen att jag inte kunnat ligga på den... gör så förbannat ont... Det påverkar såklart hur jag sover då jag ALDRIG sover på mage!

Min sömn har alltså varit SKIT!...

Mins inte vad jag skrivit tidigare, men tydligen har jag vå kotor som inte ligger riktigt som dom ska. Så det lär åtgärdas av en kotknackare. Ska ringa honom nästa vecka. Måste få det åtgärdat eftersom träningen blir lidande av att jag inte kan göra vissa saker...

Nåja, ska försöka ta mig till gymme ti eftermiddag. SKA köra rygg, men det blir ett jävligt lugnt pass faktiskt...

Nu ska jag snart åka till jobbet. Lär hinna packa lite frukost... ha d gött alles...

Inga kommentarer: