Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 10, 2009

urk...

Högre feber nu än i morse. Imorgon ska jag ringa läkarstationen... Tänker inte gå med hosta i flera veckor IGEN... *VÄGRA* speciellt inte nu när min träning har gått så bra.

Men när jag nu blir frisk ska jag hålla mig till 4dagar i veckan PUNKT... Jag har så lätt för att bli förkyld så det är nog bäst att jag tar träningen i lagom takt...

Imorgon kväll är det fackmöte. Måste ta mig dit även om jag är dålig. Vill inte missa det som sägs... Påverar ju ändå våran framtid på Atlas.... Jobbigt läge... har jag otur behöver jag kanske sälja lägenheten....

URK.....

Nåja, ska inte fundera ngt mer på det NU...

Ska återgå till att kolla på "Dead Like Me" jätte bra serie!!! :)

kram o godnatt

Inga kommentarer: