Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 12, 2009

suck....

Den här natten har jag vaknat till o från hela tiden. tror faktisk jag har vaknat MINST 2ggr i timmen... trots alvedon och ipren? iaf. min hals har ihjäl mig snart....

Hade såå sett fram emot Pizza med Stefan imorgon. Men här hos mig kommer det inte bli av, ser ut som en svinstia plus att jag faktiskt är sängliggandes....

Skulle vilja ha hemhandlat lite, men igår när jag var ut till affären så dröp svetten när jag kom hem. Så jag tror nog jag stannar inne helt idag.

Jag hade hoppats att jag skulle må bättre idag. Efter 2 dagars kurerande med massa alvedon o Ipren. Men febern har tyvärr stigit (har tagit temperaturen när jag känner att pillerna gått ur kroppen)... Får se hur det här går... Vill inte ha en förstörd helg... :(

Ajaaa... ska fortsätta underhålla mig med Dead Like Me.... har inte många avsnitt kvar på första säsongen... (Bara 3st!!! :) )

Inga kommentarer: