Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 19, 2009

Arvikafestivalen

Släppte KoRn som headliner på lördagen..... Inser ni att jag vill ha ett endagars pass dit? FATTA!!!! Har missat dom alla ggr dom varit i Sverige! Ska jag verkligen missa dom NU IGEN!!!!!? *må dåligt*

hehe. Nädå, mår inte dålig... eg.... bara så triiist att dom inte kommer till Metaltown... SNYFT!

Nåja....

Veckans händelser har väl varit typ besök hos Ida o Emil, Spelat uno Spinn. Varit hos Lena och fikat lite. Hanna kom hit idag och vi såg NimsIsland! Den gillade jag skarpt faktiskt. Jätte mysig! ;)
Utöver det så har jag mest bara JOBBAT! :) Men det har gått rätt bra...
Har väl hänt lite dryga saker på jobbet som vanligt... Tycker inte om bullshit... men men, orkar inte dividera mer om det...


Vad händer i helgen då? JOH! Imorgon slutar jag 16 o drar hemåt för att köpa alkohol o städa lite INNAN Zwirre, Nina och Ida (kanske) kommer hit! :) Ska bli skojsigt!! *längta*
Blir utgång också! Sojsigt. Förmodligen Dickens! jajamensan!

På Lördag blir det ost, kex vin och vindruvor med Anna! Ska bli skönt o slappa lite!
Kanske en sväng till Borlänge under dagen Med Marie o sällskap... Om jag har min bil hemma. Får se lite... :)

Söndag blir bara lugn o ro! Kan behövas. :) hade tänkt ta ett träningspass då. Men avvaktar med det tills på måndag. då kanske min hosta e borta! *hoppas* :)


Nu är det iaf dags för sängen! Börjar 8 imorgon. Tack till Dallas för att vi fick börja tidigare! =)


Ååååhhh!!! Just ja. Kollade mina konton idag.... O vips såg jag att det fanns 3300:- för mkt på ett konto..... WHATTAFUKK! tänkte jag såklart..... Då har jag fått dom pengarna från aktsam. Där jag hade min bilförsäkring på mitsubishin... undrar vad det var för pengar?? Nåja, trevlig att få dom iaf! :) Spara undan ngn 1000 lapp extra denna månad! NICE! :)

NU sängen... *lovar* :)

Inga kommentarer: