Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 16, 2009

Just nu....

Händer det väl inte så kt. Börjar bli frisk. bara snuva o hosta kvar. Febern är VÄCK! Suveränt! :)

Imorgon (idag) blir det att återgå till jobbet. Ska obba från 10-18 hela veckan! det kommer nog bli fina fisken det! Ingen träning blir det nu i veckan heller. Tänker återhämta mig helt först!

Men sedan blir det åka av! jajamensan! :) April närmar sig, och med det en födsel + en BANDIT KRYSSNING! :) Sedan är inte Maj långt borta och då väntar en födsel till!

Ett Grattis till min barndomskompis E som fick en liten pojke för ngn vecka sedan.

Sänder även en liten tanke till chefen som har det väldigt tufft nu. *skickar*

Har inte mkt mer att skriva just nu....

Finns lite jag skulle vilja pränta ner. Men det är för mig enbart... Sååå, jag skiter i det.
För många ögon som är inne här och läser. :)

Juni närmar sig med stormsteg det med kom jag o tänka på nu.. Snart Metaltown med Ida!!!! ROLIGT!!! *längtar* Vi skulle visst träffa lite kompisar till henne där.. eller om d va EN kompis,. *dåligt minne* ;P ska bli skojsigt iaf!!! Lär finnas mkt fina pöjks att titta på!!! *dräggel*
Snygga brudar med för den delen. heheee, man kan alltid titta och avundas. *S*

nu ska jag försöka sova igen., tror min rethosta lagt sig. Puss o kram alles!

Inga kommentarer: