Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 21, 2009

Dagen efter...

Har varitlite trött idag, lite huvudvärk har funnits bakom panbenet med...

Men allt blev bättre efter en kebabtallrik på 3kr med Marie och Emma. mkt trevligt! :)

Hade lite besök inatt, trevligt trots att jag var lite fullerull! hehe.... Vem det var låter jag vara osagt tills vidare. haha. :P

Snart är det dags att åka ner o handla med Anna på stan! Ost, kex, vindruvor och vin är kvällens mums mums! Ska bli soft! Orkar inte med ngt hetsigt festande o massa folk!
Blir mysbyxor för hela slanten! :P

Nu ska jag gosa lite på mina snissar som ligger här så snällt!

BYE BYE! :P

Inga kommentarer: