Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 02, 2009

Danskurser

Jag sitter och kollar över lite danskurser i Vås... IGEN!

Vill verkligen fortsätta med dansen... Men så svårt när man går skift. Antingen missar man varannan gång eller så är man för trött för att åka dit. :/

Ska iaf kika lite extra. Vore roligt om det fanns ngt som passade in med mitt schema i höst. :) Vilket förhoppningsvis är 4-skift. :P

Men det enda jag eg vill dansa är hiphop och streetjam. hade dom haft bara streetdance hade jag lätt hoppat på det... Måste som sagt kolla över det lite...

*sakna* o fatta kroppen man får av dansen! Helt makalöst! :P

Nu ska det bli mat. Har varit på gymmet o kört ett pass! Gick riktigt bra! Ökade flera vikter trots två-dagars i helgen! ;P Blev lite chokad faktiskt. ;P

nåja, nu åter till ingenting. :P *KRAM*

8 kommentarer:

Anonym sa...

finns det inga dansklasser alls i fagersta!? eller nagon som kan typ komma och privatlara er om ni ar en grupp, typ du och lolla m.fl.?

bara en ide... :)

hoppas allt ar bra!

kram L

http://lisainlondon.blogspot.com

Erika sa...

Tvivlar tyvärr på det... Dessutom så vill jag ju gå MINST 1 gång i veckan. så kan ju bli svårt att få hit ngn för det. tyvärr!

:)

Allt är BRA! Själv då? =)

*kraam*

Ida sa...

Du har inte funderat på att höra med dansstudion om de ska starta någon med street? Tror inte att det är helt omöjligt om det är tillräckligt många intresserade.

Erika sa...

Har kikat på deras sida. Och det dom har i dansväg är faktiskt street och street oldschool, men 2 helt olika dagar..
får se hur dom lägger upp schemat till hösten. ska väl anmäla mig iaf. sedan om det blir en eller 2 dagar i veckan spelar väl eg ingen roll. ;P får bli tåg en dag och bil resten. *s*

Skulle vara skönt att gå båda två, då får man ju ut det mesta från hela stilen. :P

Ida sa...

Ja, om inte annat kan du ju skaffa någon sorts pendelkort. Inte allt för dyrt. Jacob babblade något om att det går att köpa 70 resor eller ngt på ett kort. Hade kanske varit ett alternativ. Inte direkt så att du har långt mellan tågstationerna, varken hemma eller i v-ås ;)

Mmm, man vill ju gärna få ut så mycket man kan.

Tycker du ska snacka med arena också :P Jag kan lätt börja dansa med dig som lärare, bara du står ut med att Mitt höger egentligen är mitt andra höger ;)

Erika sa...

Mmm, fast kan bara åka en dag i veckan med det. eftersom en kurs slutar 21.15 när sista tåget går.... booooomer! :P
så bil e brah. haha

Haha din höger/vänster förvirring är ngt jag lätt står ut med. :) men ska börja med att ta styrketränings utbildningen faktiskt... ;P På world class tror jag.

Sedan får jag se var jag går från det.

Ida sa...

Schysst :D Kollat upp utbildningarna eller?

Erika sa...

Mmm, kikat lite. Det visade sig dessutom att Lena förmodligen kommer få en betald utbildning av kommunen. Så förhoppningsvis kan vi gå tillsammans. :)