Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 28, 2009

Dagen efter

Igår var det fest här hemma hos mig. Tack snälla MArie och Ida för hjälpen att städa. Den här gången slapp jag stressa lika mkt som tidigare ggr. ;) *tänker på den gången då den nymålade dörren kom upp precis då första personerna dök in* ;P

Är lite halvseg idag. liiite huvudvärk. Har druckit dåligt med vatten tror jag också...
Ska inka i mig lite....

Men iaf. Gårdagen var extremt lyckad!!! 30pers ungefär! Lyckliga o glada. Hångel PArty till o från! Några som blev lite irriterade på varandra. Men inget man inte kan styra upp.. Så allt löste sig till slut! :)
Jag fick mig ett litet (*harkel*) hångel. Trevligt trevligt! Say no more! :)

Festen började med en ljudnivå som var högre än någonsin förut... Hoppas jag inte drar på mig en varning. ;P

I torsdag var jag över till Joel (tobbes bror) och tittade på hans lägenhet. :) Den var jättemysig!
Trevligt att träffa honom med! Det var länge sedan! Han är en riktigt snäll kille. :)

Nu ska jag iaf slappa lite mer... Kanske blir själv ikväll... vi får väl se vad jag hittar på...

3 kommentarer:

Hemliig sa...

Tack babe för igår! var super skoj!! som alltid hemma hos dig!! får dra ut o käka snart tycker ja!! ta ett lite lugnare party =) puss o kramis

Anonym sa...

Det låter som en underbar fest. Ledsen att det blev som det blev för min del. Men jag kom i alla fall även om det bara blev någon timme eller så. ^^

Erika sa...

Hemliig: ja tack. vore trevligt med lite färre folk med faktiskt. Blev så högljutt i fredags! hoppas jag slipper varningar! hahaha :)

Jag är helt på för käk! snart kanske?! Vore majsigt!!! Puss o kraam

Jojj: D e lugt det vet du. huvudsaken var att du kom. *krama om*