Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 10, 2009

Gymmet

Körde på riktigt bra. e gristrött nu.... ser snart dubbelt. Men kan inte sova förrän efter halv 11..... Brorsan KANSKE kommer hit. beror på om bussen går förbi rönningen eller inte...

urk... Blev inge bänkpress på gymmet idag. Tycker inte om att köra den själv eftersom jag vet att jag knappt får upp stången när jag kört vissa vikter. ;P Vill inte sänka vikterna heller! känns inte rätt ;)

Har tränats ensam dom senaste gångerna. Lite tråkigt såklart. Men jag är fan atolt över att jag pallrat mig dit själv!!!
Visst, jag är social o så. Men jag tycker inte om o träna när det är mkt folk. Tyvärr så är det mkt folk vid just den tiden på gymmet. Värdelöst men det får gå!

Till ngt annat:
Sms:ade lite med en person igår kväll. Lite drygt.... Orkar inte riktigt skriva om det nu. Men det kommer väl fram längre fram... Inget speciellt eg... Mest bara känslosamt.

Nu till ngt annat IGEN:
Ida busar med mig! Hon vet saker som inte jag vet!!! om överraskningar o sånt!! vill veta vad det är som ska hända. :P Och vem mer än MOI det gäller!! hmmhmm.... *fnyfiken* *fnyfiken som ffan* :P


Just ja.... KoRn bokat till download.... Slipknot bokat till download... Hade varit såååååå coolt att se dom... SÅÅÅÅÅÅ COOOOLT! Men ta mig i brasan! det får banne mig komma lika bra band nästa år för då ska jag dit! :P

Nu ska jag vila lite o hoppas på att inte somna. kramkram på er alla.

7 kommentarer:

Fjunsten sa...

Har du tråkigt kan du alltid fråga någon snygging om hjälp. Jag tror de flesta killar uppskattar om en goding som dig frågar dem om hjälp ;)

Erika sa...

Hmmm, tack. Men själv tvivlar jag nog på det faktiskt. :) Dessutom vågar jag aldrig fråga ngn förutom dom som jobbar där. ;)

Anonym sa...

Hörru, du får inte glömma att The Prodigy & Mina husgudar Pendulum kommer till Download! :)

(Orkade inte logga in) ^^

Erika sa...

Aaah... Inte lika viktigt! Sett The Prodigy förut. ;P Hmmm. Pendulum vet jag itne om jag lyssnat på direkt.. Måste kolla om jag har ngt med dom här hemma. ;P


Latmask. ;P

Anonym sa...

Okey du kan ta två smakprov då, så kan du vråla om du vill ha några album ^^

http://www.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E

http://www.youtube.com/watch?v=DQA1d0QQvf8

-tummen upp-

Ida sa...

Du vet att vi SKA se slipknot i gbg right?

Erika sa...

GitZ Yeeeezz. vrålar om d e ngt för mig. :)

Ida: LÄTT att vi SKA! :P