Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 02, 2009

Vallonen...

frukost blev det. Med Lena, Pelle och Emma!
Så spontant! :) Blev även så att jag fick med Emma till gymmet imorse. Lena, Emma o Linda skulle till arbetsförmedlingen så vi passade på att ta en tur till gymmet efter det!

Jag e glad att jag lyckades ta mig upp ur sängen. Somnade efter 3 imorse. :/

Lätt sliten drog jag mig ner på stan!

Kändes tungt att gymma idag. Men det KAN nog bero på min 2-dagars i helgen! :P
Nu blir det iaf lugnt tills den 27:e då jag har fest!
Jag orkar tyvärr inte ringa runt till ALLA för att bjuda er! Men skicka ett sms till mig om ni vill komma!

Nu är det dags för toabesök sedan åka till jobbet!

Inga kommentarer: