Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 06, 2009

Ny bil...

Måste då alltså köpa mig en ny bil. Dom kommer inte att laga upp min gamla pärla... :/
jag får 36 000 för den exklusive självrisken då...

Får se om jag lägger 30 000 i handpenning på en liite nyare bil..
Känns som att det kan vara värt det.

Nåja, alltid roligt att få sig ngt nytt! Men denna gång ska jag ha motor och kupévärmare, farthållare, en HEL cd spelare och helst armstöd... Gärna bra komfort. ;P

O den ska gå någorlunda bra... haha
får se vad det blir av det här alltså. *s*

"Den dääär bilen har fina fälgar"!!! hahaha
Mobboffer.. ;P det e jag det. haha

Nu ska jag snart sova..

Ska bara mezza klart med Hanna o prata klart med Marie...

Har haft Hanna här nu på kvällen. Vi har tittat på film, ätit lite toast o haft det allmänt mys!

Helt apropå ngt annat! Nu ska jag bara jobba 8dagar tills edan är jag ledig!!! LYCKA... ;P

Nu sööööva. kram!

Inga kommentarer: