Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 06, 2009

Metaltown

Jag SKA dit! Fatta hur mkt bra band det kommer! Jag blir såååå besviken om jag inte får ngn biljett!

Det första jag ska göra den 25:e är att beställa biljett... Jajjemen!
Och har du inte råd just då gumms så lägger jag ta mig i Faaaan ut åt dig. :)

Jag SKA dit... ska ska ska ska!!!!!

Då får jag se Dead By April med. ROLIGT! *längta*

5 kommentarer:

Anonym sa...

helt orelaterad kommentar... undrar bara vad du anvander for program/sida for att kolla dina besokare?

kram Lisa

Ida sa...

;)
Vi får väla se hur det ser ut på pengafronten. Ser det ut som nu så lär det ju bara finnas damm i min plånka :(

Erika sa...

IDA: du ska med!!!!

om du så ska stå på avbetalning i 2 år!!!! ;P

Ida sa...

Erika: Haha ok ;) Det löser sig på någe vis.

Vill också ha kostschema. Är avis! osså kan du peta Roger i midjan o påpeka att han nekade mig som polare på facebook *rawr* :P

Fixar tvättid imorgon. Var inte på mitt bästa humör idag som du kanske förstod på mitt meddelande tidigare.

Erika sa...

Ida: klart som tusan att d löser sig!! ;P

hmmmm ska ringa dig nu. du va vaken. ;)