Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 24, 2009

Ny bil!

idag köpte jag en S60. Den går fint som fan! Är verkligen supernöjd med den! :)

Har jobbat dagtid idag. Ska även ut natt nu.

Nya målningen pajade så vi fick valet att antingen gå ut våra ordinarie skift, eller gå dagtid... Då går jag hellre natt och går av fredag morgon, än att jag ska jobba till 16 på fredag! Det är lixom FEST på fredag! Det ska vara fint här då!!! ;P

Imorgon ska jag upp till Joel och titta på hans nya lya, ska bli roligt. Länge sedan jag träffade honom. :)

Men först sova till tusen imorgon bitti tror jag! :)

Nu ska jag strax till jobbet... igen... ;P

bajbaj!

5 kommentarer:

Gitso sa...

Grattis till bilen! :) Hoppas du känner dig nöjd! betyder att man måste ha hjälm o grejer på sig igen när man går på stan.. :(

Btw! Inloggad! och bloggen e uppe o rullar igen, så bäst du slänger bokmärke o håller dig uppdaterad ^^

Erika sa...

hahaha, nu ska du vara snäll! det enda du behöver är skydd fr smalbenen och knäna utifall jag skulleråka rulla in i dig. inte värre än så. ;)

Najse! Slänger UPP ett bokmärke? will do. ;)

Hemliig sa...

Grattis till bilen =)

Anonym sa...

Grattis till nya bilen, gumman! Förväntar mig en åktur inom en snar framtid. :) Vi ses på fredag! LOVE YOU!!! Kram, Linda

Erika sa...

Hemliig: Tack gumman!! ;) Ses på Fredag!! :)

Linda: Det ska du absolut få!! :) Miss u! cs på fredag! *kraaamas*