Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 13, 2009

Metaltown

Biljetter bokade, betalda och blir uthämtade i eftermiddag!!! :P Längtar som Faaaan! :)
Betalade ju Bandit kryssningen igår med! NAJS!

Härligt väder har vi ute med! Känns lätt som en av dom bästa dagarna på länge. :)

Nu ska jag förbereda mig för gymmet. Packa proteindrink o riskakor... urk va äckligt med torra riskakor. ;)

Hoppas alla får en mysig fredag!

Just ja IDA! Lust o färga mitt hår??? Jag tänkte köpa hem färg idag eller imorgon. :)

Kolla om ngn frissa på stan har tid att klippa mitt hår med... det MÅSTE göras.

4 kommentarer:

Ida sa...

Mjao färga ska väl gå o ordna ;) Bara vi befinner oss på samma ställe så, det underlättar ju lite ;) Behöver färga mitt eget med. Du kan få stå o peka o säga "DÄÄÄÄÄÄR missade du!".

Tihi... metaltown... tihi :P Hoppas korn bestämmer sig för att komma dit också ;) Vill seee... o mötley...

Hemliig sa...

Åhh vill oxå på metal ton! ska göra ALLT för att få råd att åka dit!! hoppas hoppas hoppas!! blev håret bra? vi ses på söndag! kraaam

Fjunsten sa...

Jag läste lite för fort, färs istället för färg. Det hade blivit intressant : )

Erika sa...

IDa: det låter som en idé :)

jaaaa vill ha dit korn o lacuns coil :)

Hemliig: JA jag hoppas ni kan få råd att åka ner. Jag tror att det kommer bli en superbra festival faktiskt! :)
Håret kommer klippas den 26:E ;P lagom till festen. Håret kommer jag försöka få färgat en vecka före festen. så vi får se hur det blir! Jag hoppas det kommer bli NAJS! :)
Ses senare idag gummsan! *kramas*

Fjunsten: Det hade blivit JÄVLIGT intressant. Yäck! ;P