Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 22, 2009

Tvätt tvätt tvätt

Bara massa tvätt. Har HUR mkt som HELST! :P skulle behöva 1 dag till för att få undan allt! men så blir det när man e klantig o skiter i att tvätta på ett tag. ;P

ska tvätta mina turkosa gardiner sen. hänga upp dom direkt efter tvätten så jag slipper massa veck på gardinerna. ordet stryka existerar inte i min värld. :P

Blir gymmet kl 15. Ska bli nice! ska försöka äta lite innan dess är det tänkt. :)

Senare ikväll vet jag inte vad som händer. funderar på om jag ska tvinga lite folk till fika... iaf lite kaffe. :) *sugen*

Måste laga mat inför veckan iaf... så mkt vet jag... får se hur det går. :P slänga in fryst kyckling i ugnen i marinad igen.... då har jag mat för en halv vecka iaf. ;)

nu ska jag snart se till tvätten igen.... *pust* hehe blir städning under veckan. har lite att ta itu med. e så ostädsam av mig....

en fruktansvärd slarvmaja är vad jag är!!!!!!

:P

Inga kommentarer: