Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 06, 2009

kostschema

Fick ett av Mr Persson igår. Blir att sätta igång med det på tisdag.

Köpa hem så jag har allt jag behöver. Rensa kylskåp och skafferi på sådant som jag INTE behöver. Måste beställa proteindrinkar... Eftersom det är en del sådana som ingår i kostschemat.

Det kommer bli tufft, men det ger garanterat resultat. Thnx a lot vännen! :)

Ska försöka ta mig till gymmet på söndag kväll om jag orkar efter jobbet.
Hoppas jag orkar! Blev inget idag, så jag måste då känns det som...

Imorgon blir det då INTE iaf. Jag ska på Bröllopsfest för Louise och Adam! Ska bli mysigt!! :)
Försöka fixa skjuts från jobbet då jag inte har ngn bil. *morr*

Men det löser sig nog. Får väl ringa mormor eller pappsen! Dom ställer säkert upp!

Just ja! *knyter ett snöre på fingret* Måste plocka ut pengar imorgon innan vi åker till jobbet. Blir Kina mat då! MUMS

Nu ska jag äta ngn macka! *botta*

Inga kommentarer: