Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 01, 2009

Nu har

mr gitZ dragit hem o jag ska sova... e dyngtrött... Jag blev skapligt full alltså! ;P

Suttit o snackat musik nästan hela kvällen! :) han var MUCHO nice Mr GitZ! Me like! :)

Nu sleepa. kramisar!

eller........ typ, miss u sometimes........ tror dock inte att du saknar mig....
alls... :/
du har blivit "vän" med "henne" det första du blev som singel...... så motsägelsefullt känns det som........

*behåller alllt som kan få dig att må bra för mig själv*
vill du ha nr till ngn får du fan se till att skaffa det själv....


*urk*

sova........ :(

*me miss Ida* *Du ÄR bäst* *love*


Erika e full.... Igen!!!! Känns som att jag ska passa mig för supandet....

oh well... sova. o sluta lyssna på All that remains... trots att dom röjjer fett!

GitZ! Tack för en super trevlig natt! :) vi måste göra om det! *KRAM*

Inga kommentarer: