Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 15, 2009

Buffé på Dickens

Jaaaapps. Med mormor och hennes väninna Gun-Britt! Var jätte mysigt. :)

Dom gick hem vid halv 1 tiden. Dom blev väl lite trötta tanterna. Folks som var ute såg helt chockade ut när dom insåg att det var två st över 75 där. ;P Hur coolt som helst. Min mormor är TUFF. :)

Träffade på Värme, Mangan o Tilda där! Skit skoj! Även Hannas bror mötte jag på. Riktigt trevligt! =)

Blev en tur till Grill House nu vid 02 efter krogen. :) Gött med lite kebaben!

Imorgon är det hårdkörning igen! Gymmet kl 15 o Core kl 17. PUST. :P
Får se hur jag lyckas orka med det. hehe (speciellt som jag har träningsvärk i magen efter "kasta ben" i Fredags. hehe

ajaaa. Men sova nu iaf!!! så jag tar mig upp imorgon "bitti". Jag ska sova till 12 åtminstone. :)

Hoppas alla har haft en jätte lyckad Alla Hjärtans Dag! Det har iaf jag! Inte tänkt en tanke på den där mr:n faktiskt. Inte förrän nu då dvs... Det känns helt oki! :)

som sagt... sova.... tröööööött. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte tänkt på Mr:n ? Du har ju inte träffat mig än haha

Erika sa...

Någon: isf var det absolut inte DIG jag menade.