Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 15, 2009

Gymmat + Core

dvs... jag är helt slut nu! Måste dock gå ner till affären och handla så jag har frukost imorgon bitti.. både filen och tillbehöret är slut. DRYGT.
Hade tänkt ta det på vägen hem från gymmet. Men jag har tydligen haft mina bank kort i andra byxfickor. Så tji fick jag! Bara att gå ut en runda till! :)

Sedan hem o duscha!
SKÖNT!

Har precis ätit lite mat. Ris och Rödspätta. *mums* Blir lite tacoköttfärs och grönsaker till kvällsmaten. :) kokar nog på lite ris och äter till det. TROR jag. :)

Är groteskt sötsugen. Men jag vet att om jag köper ngt så kommer jag vara trött på det efter 2 bitar/tuggor. :)

Nåja. Nu ner till ICA. Sedan hem o slöa med kissarna!

Inga kommentarer: