Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 09, 2009

Utbildningen

börjar officiellt imorgon. Var med lite på nya målningen idag. Det kommer bli så BRA när det är klart. :)

Det är konstigt eg. När man mår som dåligast följer folk ens blogg. Men när man väl börjar må lite bra (vilket syns på hur man skriveR), så sjunker antalet lite. Konstigt eg. Vill folk gotta sig i att någon mår dåligt? Majoriteten som läst mina blogginlägg när jag mått dåligt har inte hört av sig eller ngt.
Däremot så har dom viktigaste vännerna i mitt liv funnits där mer eller mindre hela tiden. Dom har iaf hört av sig för att höra hur det är...

Jag tror att dom "sannaste" vännerna är dom som tar sig tid att höra av sig. Sedan är det skitsamma för mig om det är över sms, mail eller msn. Huvudsaken för mig är att jag vet att dom finns där.

Apropå vänner. Börjar bli lite orolig för en viss M. Har inte hört av henne på några dagar nu... Ska försöka ringa hennes föräldrar i slutet på veckan om hon inte har hört av sig då...

Nu ska jag försöka sova. 4 skift kvar sedan får jag ledigt... Ser fram emot helgen... :) SOVA!

Ska kanske ut o äta med mormor o henne väninna på Dickens! Hon var ute där i lördags med samma väninna! 76år gammal tant som e ute o dricker drink till halv 2 på nätterna! hon e bra cool min mormor! *me like* :P Hon hade haft det sååå bra. Personalen hade passat upp på dom hela kvällen! Lite folk hade kommit fram o pratat med dom! häftigt. :)
Inte ofta man stöter på gamla damer på puben! Inte här i fagersta iaf! :)
Hon tyckte att det var bra mkt roligare än att göra som alla andra tanter i stan. Dvs gå ner till Malmen (ålderdomshem) och spela bridge! Hahahaa! :P

Får se hur det blir. känns som jag bokat hela helgen fast jag minns typ inget av det jag bokat... Kan någon påminna mig om jag har lovat bort mig till er? :P

Nu sova. GRISTRÖTT :P

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag ar iaf jatteglad att du mar battre! fortsatt sa! ;)

Anonym sa...

Ja visst är det underligt egentligen? Det är precis som du säger, när man mår bra så verkar antalet hits på bloggen sjunka, och mår man som en grillad bäver så går hitsen upp rejält. Jag har märkt samma trend på min blogg.

Hoppas allt e' väl med damen i övrigt iaf :)

Kramar

//Z

Ida sa...

Hehe du lovade bort mig till dig för att glo bil :)

Anonym sa...

Hej gumman!
Vill först bara säga: I agree!!!! Om det du skrev ang. vänner.

Tack för att du kom i lördags! Du var så fiiin! :D Känner mig verkligen hedrad =)

Jag e ledig nu, kan vi ta en fika i veckan?
*kramar*

Erika sa...

Lisa: Tack så massa! :) Har läst din blogg nu btw. Måst ekomma iuhåg att kommentera ngn dag med... Men det får banne mig bli på svenska. ;P

Zwirre: Ja det e eg helsjukt! Personlikgen läser jag ALLAS bloggar dagligen! oavsett om dom som skriver mår bra eller dåligt. ;P Bara så du vet. ;P
Jodå. Allt är väl med mig. Gristrött bara. :/ men får vara ledig från fredag eftermiddag. SKÖNT!!

Ida: Ja just ja!! ack för upplysningen! *e trött i skallen* kan inte tänka snart. haha.. :)

Louise: Tack gumman vad du e söt. :) Kände mig inte HELT bortkommen i dom kläderna heller... bara lite. ;P
Men om det var ngn som var fin var det du! Världens vackraste! :)
Jag jobbar 8-17 hela veckan så vi kan ses efter det? Jag e dock inget roligt sällskap. hehe e helt sluuut i huvudet. ;P Torsdag e fullt dock... :P (+ vill bara säga att jag börjar med kostschema så jag kanske blir lite tråkig när det gäller äta o sånt ;P fika du vet.hehe)

Löw ya all vänner! *masskramar från mig*

Anonym sa...

Ja, jag läser alla vänners bloggar med dagligen oavsett humör :) Men precis som du säger är det fortfarande helsjukt.

//Z

Anonym sa...

Försöker följa den så gott det går men hinner inte alltid läsa allt ;) men jag funderar på en sak... var det typ 50 olika som var inne varje dag eller var det 50 gånger som någon läste på din blogg? :P

Erika sa...

Någon: 50 olika besök. olika tillfällen... FEGIS som inte vågar stå upp för vem du är! *fis på dig* :P