Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 20, 2009

whatta fack! =P

Nyss hemkommen från Vad! Var meningen att Hanna kanske skulle kommit över en sväng men stackarn var trött. *kram på tjejjen*

Dessutom har jag en satans huvudvärk. druckit dåligt tror jag...

Ska ta mig ett glas vatten sedan slänga mig i sängen.

Imorgon bitti strax efter 10 bär det av ut till vad för att göra en god marinad till kyckling filéer. Jag brukar få fixa den biten. :) Min marinad är Sååååå god om jag får säga det själv. :)
MKT soya ska det vara! :) Blir väl ris till... Surprise. :P

Efter Marinaden blir det att åka o titta på crosstävling! Ska bli roligt! Sedan blir det förmodligen gymmet med herrskapet Ida o Emil. :) Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte dock... Får se om ngn har lust att hitta på ngt. :)

Nu snart dags för sängen iaf. :)

Inga kommentarer: