Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 01, 2009

slappat

mest hela dagen. Vaknade 14, satt uppe en stund. La mig en timme till. Sedan tvingade jag Jojj att komma hit o äta pizza med mig. :P

Jag lyckades tom ta mig utanför lägenheten, ner till ICA, vidare till pizzabolaget och sedan hem igen! Med stöd av Jojj såklart. :)

Bidde lite ostbögar o chipas efter pizzan.... Men ska slänga skiten nu. Blev tokmätt av pizzan...

Nåja, ska väl försöka ta mig till gymmet imorgon bitti. Måste bara kolla upp vilken tid dom öppnar! Blir nog att gymma själv. Lite trist, men that's life!
Kommer dock inte köra bänkpressen själv. Känns livsfarligt. ;P

Nu ska jag mysa med mina snissar och kolla på Fringe. :)

Inga kommentarer: