Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 03, 2009

Mizuki

verkligen älskar chips!
Jag gav henne några småbitar nyss innan jag hivade iväg den satans påsen från i söndags!

vips sa det så hade hon tryckt i sig dom! :)

Nu ligger hon o flirtar med mig.. hon vill nog ha mer... men ICKE! Hon ligger halvvägs på rygg o tittar på mig med sådjursögon... trots att hon e KATT!!! knas tjej. :)

Nåja, kom hem fårn jobbet strax efter 22. ska dra mig till sängen nu tänkte jag.

Ska upp till gymmet själv imorgon. Får se hur det går. Har lite problem med att ta mig till "public places" själv. Men ska iaf försöka! Annars kommer det inte bli 3 ggr denna veckan. :(

Nåja, nu over till tha säng!!!

Saknar ALLA mina älsklings tjejer....

Inga kommentarer: