Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 12, 2009

Torsdag

Sista dagen imorgon! FAN vad skönt! *längta* slutar 12 då. :) Ska bli så nice! ;P

Träna kl 14, efter det vet jag inte vad som händer. blir nog en "sitta-hemma-ensam-o-titta-på-film-kväll* i Guess!

Fick pengarna för bilen idag. Betalade min banditkryssnings biljett DIREKT.

Får se hur det blir i april. Om jag (o Maybe Ida?:) ska åka på rockweekend i Örebro. Vore skiit roligt...
VERKLIGEN. :)

Kanske passa på o träffa lite goda vänner under dagen med om dom har lust. *hint till alla mina godingar där nere* :P (godingar = vänner ;)

Apropå ngt annat nu så måste jag hitta mig en bil.... Jag är i behov av en. Tycker det e jobbigt att åka med andra till jobbet... både skönt o jobbigt iofs. ;)
Får se vad det blir. Kanske skulle försöka få mig en runda runt bilaffärerna i staden imorgon... Om jag kan få tag i ngn med bil! Orka springa runt till alla ställen...

Nåja, det är ett problem jag får lösa imorgon! Nu ska jag lyssna lite musik sedan lägga mig o tryna..

KRAM!

4 kommentarer:

Fjunsten sa...

Jag antar att buss inte är ett alternativ med de få avgånger som finns i stan. Men på sommaren när det är trevligt väder går det att cykla, men det är långt kvar dit förstås.

Erika sa...

Passar tyvärr riktigt dåligt iom att jag börjar kl 8 på morgonen. Ska höra med chefen om jag kan få börja tidigare så jag kan åka med bussen.

På sommaren kan man ju gå dit med. :) Vore skööönt med sommar! =)

Anonym sa...

Säg till om du kommer till stan så tar vi en fika eller något annat kul :) Du får gärna komma tidigare också för den delen ;D kram

Erika sa...

Det ska jag absolut göra. :) Du var en av dom jag tänkte på när jag skrev att jag ville träffa godinga i örebro. ;P

Måste bara försöka skaffa mig en bil, s jag kan ta mig bort från staden utan att behöva åka tåg! ;P