Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 21, 2009

Hel skön dag!

Förmiddagen bestod av en tur ut till Sörbo, Där jag fick fixa kycklingmarinad. supergott blev det faktiskt! :)

Var där till kvällen. Vi åt mat, drack kaffe, spelade kort, pratade, drack kaffe igen, spelade mer kort. :) hur mysigt som helst. :)

när Ida o Emil skjutsat hem mig så pratade jag lite med Lena i telefonen! Hon o hennes flickor fick ett ryck o promenerade hit! Jag köpte lite chips o ostbågar åt flikkorna. :) Nallade lite själv. ;)

Nu sitter jag o slöar.Jag är konstant umgänges sugen! lite jobbigt med tanke på att jag eg behöver vila huvudet lite. ;)

Imorgon blir det gymmet! Ska bli skönt! varit lite rastlös idag faktiskt. Skulle varit skönt att dragit dit. Men samtidigt behöver jag vilan.

Funderar på om jag ska ta mig en promenad ut i kylan... Men känns som att mina kissar behöver mitt sällskap nu ikväll. Dom får vara ensamma så mkt. :/

Nåja! Nu till det sista! i veckan får jag hämta bilen min!!!!! ROLIGT! :P
Emil sa att jag förmodligen kommer bli trött på dom 140hk, så jag får väl se över vad det kostar att chippa bilen. :) Ngn som vet vars man kan göra deT? =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

140 och 170hk motorn är sugmotor (ingen turbo alltså), pengarna du lägger ut på chippning är rätt bortkastad, effektskillnaden är knappt mätbar (har haft ett par volvos med både 140 och 170 motorn, samt en med 225). Däremot på en turbomotor så är skillnaden märkbart stor i förhållande till hur enkelt ingreppet är. Lägg pengarna på något annat, kanske en lackbehandling eller nåt :)

Anonym sa...

Chippa bilen, fråga Pelle! Han kan nog svara på allt om det hela :)

Erika sa...

Argeu: hmmm, tack för hjälpen. :)
Lackbehandling säger du... kan säkert vara en idé. :)

Z: Ska nog ta o göra det med. undersöka lite. :) Men är det ingen större skillnad i effekt så skiter jag nog i det! ;P