Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 20, 2009

Äntligen helg. :)

Har hunnit med att jobba, gymma, äta riskakor, duschat, sorterat smutstvätt och nu haft det lite mysigt med kissarna. :)

Tänkte sova 30min för jag är helt slut. Sedan ska jag få komma ut till Vad en sväng! Såå mys! Vill gooosa med Ida! :)

Måste leta reda på lite rena kläder.... kan bli svårt. Allt e smutsigt. Förutom allt i garderoben som e en storlek för små. ;P MEn snart ändring på det!

Har fått beröm på gymmet 2 dagar i rad för att jag kör så mkt.... Känns jätte bra faktiskt att dom märker att man verkligen går in för det.
Nu vill jag INTE bli sjuk bara! för då brukar jag lyckas sabba allt.... *peppar peppar*
Så nu sova en stund. För jag har haft lite småhosta några dagar... Vila är bästa meducinen! :P

Nästa fredag blir det Skojs! :) Kan nog hända både det ena o det andra då. ;P Den som lever får se! Ser verkligen fram emot det iaf!

*flyger iväg*

Inga kommentarer: