Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 23, 2009

Wohooo!

Idag har jag fått min kisse kastrerad. Stackars Simba är nu utan kulor! haha. :)
Snälla Ida o Emil var iväg med honom o hämtade honom när jag vår på jobbet. JÄTTE Tack för att ni ställer upp... som vanligt! :)
Sedan blev det att laga mat här hemma. Jag fick tom lite diskat. Medans jag fixade käket så Färgade Ida sitt hår. Efter käket färgade Ida MITT hår. Såp nu e jag svart. Valde nyansen blåsvart. får se om det skimrar ngt i blå... :) brukar vara lite olika med det där. :P

Pappa dök förbi före käket med! jätte trevligt. Han stannade och åt med oss. Min underbart goda kyckling filé :)
Efter det blev det kaffe och som sagt. FÄRGNING av MITT hår! :) blev nog superbra tror jag. ska kika imorgon med. Men tror d blev kanon! Så på Torsdag har jag klipptid. ska bli skönt att få bort allt det slitna + att få lite form av håret igen. :) klipper nog upp det som vanligt. + att det blir rejält uppklippt fram till så man "formar in" ansiktet... did that make sense? ;P

oh well. Har haft en jätte bra dag! TROTS jobb.

Imorgon får jag kanske hämta bilen! Vore underbart faktiskt!!!! Då är det jag som skjutsar A till jobbet på onsdag morgon istället för att hon ska hämta MIG :)
Måste ligga på vicevärden lite också. Ringde onom i torsdags för o se om dom har ngn motorvärmar plats åt mig! skulle jag verkligen behöva nämligen. Med nya bilen o allt.
han skulle höra av sig under dagen eller dagen efter (dvs i fredags), men inte hört ett ljud än... får ringa honom imorgon igen! :)

Nu ska jag återgå till att försöka komma in på facebook. Den sidan fukkade ur sig.... *morr*
Var mitt upope i en konversation med en braig vän... :/

åver änd aout

Inga kommentarer: