Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 18, 2009

Svältfödd!

Jag behöver NÄRING! Nuu! :P

Haham om ni fattar vad jag menar.... kan inte betyda så mkt när det kommer från min lilla hjärna dock. hahaha ;P

Har tittat på en Volvo s60 idag. Det kommer nog att bli den. trivdes som tusan i den! + att den är svart... Sååååååå JAG! :) den den den jag vet.... mitt ordförråd blir TINY när jag e uppspelt! :P

Nu ska jag torka upp kattpiss... Kattjävel... sedan ska jag försöka sova.... Imorgon kväll blir det gymmet. Missade det idag pga åka o titta på bil + att jag o far var förbi Storebror min och snabb firade sonen David som fyller 1 idag! :)
GRATTIS!

Nu ska jag kela lite med kissarna .. Måste umgås lite med dom stackarna.... tror inte dom tycker om att jag jobbar dagtid. Blir borta från dom så länge. :/

4 kommentarer:

Anonym sa...

oh! Det låter som den bilen skulle passa dig perfekt! Som foten i mössan.. ;)
Haha, vet du vad jag fick för orverifierings-ord? Seduce! :D
Ses snart?
kramar

Erika sa...

Jaaa, den e suuper. :)

Haha, värsting ordet juh! :P

Jaaa! Ses! Imorgon eftermiddag?? *kraaamas*

Anonym sa...

Köp inte S60... alla volvo har jättetråkig understyrning, visst, det känns tryggt men det blir tråkigt i längden, långt ifrån sportig att köra.

Erika sa...

Argeu: Men jag är inte ute efter ngt sportigt... :)