Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 19, 2009

Vet inte vad jag skriver

minns knappt ngt jag skrivit i mina gb inlägg.. helt sjukt. minnet e skit dåligt när jag är trött...

Ser nästan i kors. dags att sova snart.... o kl är inte ens 21....

Det tar på krafterna att jobba dagtid. jag är inte alls gjord för att gå upp tidigt på mornarna. 10 är en bra tid för mig att gå upp. inte tidigare än så!

Imorgon har jag varit 2 arbetsveckor på nya målningen. Det är jätte rolkigt att få göra ngt nytt. + att det är en mkt skönare anläggning. Vi behöver inte lyfta eller snurra stänger alls. hur skönt som helst. Däremot är det massa stående heeela tiden. Så vi måste få dit nå stolar så att vi kan få lite avlastning då och då.

Varit på gymmet idag.. Var ASJOBBIGT faktiskt... Men jag pinade mig igenom allt plus 3 övningar extra. *duktig* ;P Så på slutet kände jag att det lättade. Men efter sista övningen försvann all ork ur mig. jag däckade på en stol där. Drack min protein drink o tröck i mig alla 3 riskakor som är beordrade. :) Det var hur skönt som helst att få vila. Mina ben var som spagetti. haha :P

Imorgon är det fredag... nicenice. sista dagen, sedan ledig över helgen. Ska bli så skööööönt! *längtar* Ska bli kidnappad ut till sörbo på lördag skojs. o sedan var d nå cross tävlingar där ute som vi ska kika på. roligt!!!

Imorgon blir det gymmet och förhoppningsvis träffa Louise en sväng om hon har tid och lust. *miss her unt hennes Lilla Salma*

Nu blir det iaf sängen. Gööör trött. ;P

Inga kommentarer: