Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 19, 2009

Söndag

haft en super skön helg. lite fest, lite spel, lite slappa! Kan man begära mer? tror inte det.

Var ute i Sörbo igår och spelade monopol med Ida, Jakob och Nettan! hur trevligt som helst. :P
Jakob den luringen vann. ;P Han mjölkade ur oss alla på slutet!! *morr*

Idag blir det gymmet kl 15. Ska bli skönt faktiskt. Ska kombinera ett ben/axlar/biceps pass... Får se hur det går. haha :) Känns det för jobbigt så kör jag nog Bara ben idag. Hmm. eller bara axlar o biceps, för då kanske man orkar med en liten stund kondition med.
Känns som att jag måste fundera på det här. *obeslutsam* ;P

Fick lite besök igår kväll iaf. Det var ju trevligt.
Känns dock som att det behövs pratas från hans håll med, för att få ngn ordning på allt.. Jag är kryptisk igen jag vet.
Jag börjar tröttna på att få DRA UR honom ord. Det är inte riktigt rättvist mot mig. sådeså. :)

Har väl eg lite mer o skriva om det hela. Men känner att jag inte riktigt kan ösa ur mig det här. :P
Oh well! så småningom släpper jag väl till igen. haha ;)

Nu ska jag se om jag kan fixa nå lunch. Har hört att man bör äta innan man ska till gymmet. stämmer det? ;P

Inga kommentarer: