Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 01, 2010

tacksamhet?

Ja faktiskt!

Genom ditt sätt att bete dig under dom här månaderna, har du fått mina tidigare känslor som jag hade för dig, att försvinna! Sista tiden har jag bara varit arg och irriterad för att du skiter i bäbiz!

Så tack snälla du! Nu kanske jag kan gå vidare och hitta ngn som faktiskt vill finnas där för mig. Men som även vill ta ansvar för ngt du gjort, när du inte vill göra det själv.

Nu kan du kalla det här för elakt och provocerande om du vill. Jag har ju fått höra det förut!

Det jag skriver om är min personliga syn på hela situationen! INTE hur någon annan ser på den.

Skrev ett mkt längre inlägg egentligen... Men det sparade jag bara som utkast. Jag tror någon ska vara glad för det.

Tack och bock!

Nu ska jag fortsätta leta alvedon så att jag kan få lite sömn!

Inga kommentarer: