Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 30, 2010

Påminnelse till mig själv...

Köp tabletter mot den SATANS JÄVLA halsbrännan!!!!!


Har fan glömt bort det hur länge som helst nu...
Måste fixa tabletter så jag får sova om nätterna!


Som tur är har jag inte spytt av halsbrännan än. Men det kommer närmre för var dag som går. Blääääääää!

Nu ska jag försöka bädda ner mig igen. Får väl lov att försöka ligga still när jag ska somna in. Dumt att hamna i en position som framhäver halsbrännan... mkt dumt.
Sedan försöka se till att ligga så hela natten med!

Nåja, Tisdagen kommer bestå av en tur till apoteket. Köpa järntabletter och ngt mot halsbrännan!
Sedan blir det att försöka träffa Hanna och hennes lille Joel. Måste passa på när dom är i stan. Joel är ju bara Föööööör söt! Lilla charmtrollet! 5 månader gammal redan.



Nåja som sagt. Försöka sova lite igen.

kram på er.

Inga kommentarer: