Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 28, 2010

Saknar och Längtar!



Lacuna Coil har varit med mig i ÖVER 10års tid nu... Helt galet!

Jag saknar att se dom Live! Cristina Scabbia är underbar!

Jag längtar även tills jag får åka på Download igen! Saknar den festivalen som tusan!
Stämningen är hur skön som helst! Fri tillgång till duschar! Skitbra! Fanns alltid gott om plats att duscha på!

Det negativa var väl kanske vädret. Men ta med varmare kläder och ett BRA tält nästa gång är prioritet 1!

Nu kommer det ju dröja länge tills nästa gång jag kommer kunna åka. Men jag längtar likförbannat! Om "några" år när Lillfisen är stor nog så kommer h*n att få följa med mig!
Då blir det dock INTE tält. Vandrarhem blir prioritet då!
Skulle vara kul o hitta ngt mysigt vandrarhem/hotell inne i Donington! Tar inte SÅ fruktansvärt lång tid att åka ut till Derby därifrån. :)

ååååhhhh.... VILL NU!!!

Inga kommentarer: