Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 03, 2010

Lacuna Coil och Cristina Scabbia



Vet att jag sagt det många ggr förut. (dock inte i bloggen)
Men Cristina Scabbia IS THE SHIT!!!

Har missat några av Lacuna Coils spelningar i sverige dom senaste åren!
Som tur är har jag ju sett dom 2 ggr förut i början på 2000 talet. :)

Men jag saaaknar att se dom LIVE.

2008, när jag och Ida var i England på Download, gjorde ju Scabbia ett framträdande med Apocalyptica! Gissa vem som var SALIG när dom ropade upp den "hemlige gästartisten" på scen!!! ERIKA! NO SHIT!!! Och MÅNGA i publiken! Det susade till när dom ropade upp hennes namn! AAaaaaaaaawww! *LÖW*

Ajaaa. men nu blir det macka o thé. :) O mera Lacuna Coil. :P

Inga kommentarer: