Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 21, 2010

Känner mig överkörd

Igår blev det dammsugning och torkninga av HEEELA lägenheten.
JAg har insett nu att man kanske inte ska göra det när man är gravid.
Ta lite pö om pö och inte vänta till sista sekunden innan man städar. hehe

Jag visste nämligen inte om jag skulle lyckas ta mig ur sängen när jag vaknade!
Jag hade värk och var så stel. Jag kände mig som en 90årig gumma!

Men iaf! Åter till gårdagen!
Blev lite fest här hemma! Var en del som inte kunde komma, det var synd. Men vi hade det riktigt kul ändå tyckte jag!
Jag och Emma var dom enda som var nyktra. Men det funkade riktigt bra ändå! :)

Det var asroligt att träffa lite folk! Av ett gäng som kom fick jag lite alkoholfritt bubbel att dricka! Mums! Blir att smaka det någon kväll här i veckan!

Det blev som tur var inte så stökigt efter festen. Det var bara några få som spillde öl. Det innebär MKT mindre städning för mig. MEn den tar jag INTE idag. Imorgon kanske jag tar mig för att fixa det. Idag blir det SLAPPARDAG!

Om någon får tråkigt är det bara att titta förbi!

Nu blir det att bege sig till soffan! Ska ringa far min om han har lust o komma ner på lite kaffe.

Inga kommentarer: