Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 25, 2010

Eller inte!

Jag fixade smeten själv! Det var ju nästan skrämmande hur lätt det var.

Jag har ju aldrig gjort våffelsmet själv förut. Jag måste säga att jag skäms för att jag köpt färdiga paket på affären! När det är i princip samma procedur hemma!

och JA! Det blev en JÄVLA massa Jag i den meningen! Men det schiiiiter JAG i. :P

Jag och pappa lunchade lite idag. Blev kebab för mig och en pizza för honom! köp 2 betala för 1 på "tre kronor". Jävligt billig lunch dvs!

Efter att vi ätit åkte vi ner till en liten bilverkstad och bokade tid för service på min kära volvo!
Jag måste säga att det var snabba ryck! Redan imorgon bitti kl 7 ska den vara inlämnad! ;P
Skönt att få det gjort. Tråkigt att det blir en fattigmans månad igen dock. Men men!
Jag lever och har mat för dagen! Det får man vara glad för! :)

Hur mår alla förresten? Någon ny person som fått för sig att börja läsa min blogg? =)

Inga kommentarer: